//
you're reading...
Creative Writing, Prose, Writing

Inverted


Dueling Dragons on a Corkscrew

Dueling Dragons on a Corkscrew (Photo credit: Wikipedia)

On the other side of my heart
of my dreams
of my life
of everything I´ve ever believed in

What is there to be found?

About Magdalena Wiklund

Leg. biomedicinsk analytiker och maker. Arbetar med transfusionsmedicin till vardags, forskar på antibiotikaresistens på fritiden. Jag skapade Sveriges största site för biomedicinska analytiker därför att detta verkligen är ett fantastiskt yrke som jag hoppas att fler ska intressera sig för.

Discussion

2 thoughts on “Inverted

  1. Yes, what is there to be found. Maybe your self … Nej jag vet inte, Ibland väntar ett svart hål, men som en god vän sa när jag var där: Vad vill du ha med dig i det svarta hålet? Kan du se en fjäril? Det kunde jag! Den var skimrande blå.

    Posted by jonnaberggren | April 11, 2012, 12:41 am
    • Jonna Berggren,
      Skimrande blå låter alldeles underbart! Det svarta hålet behöver naturligtvis inte vara ont på något sätt. Det kan vara mycket gott, framför allt när man väl kommit igenom. Tack för att du tittade förbi min blogg, och ha det gott.
      Kram
      Magdalena

      Posted by Magdalena Wiklund | April 11, 2012, 9:14 am

Leave a Reply

